Op zaterdag 20 juni werden bij Chön-Ji-Kwan in Uden de club examens Judo afgenomen.
Alle examenkandidaten deden zo goed hun best dat iedereen geslaagd is voor zijn of haar nieuwe graduatie.
Nogmaals namens het volledige team van Chön-Ji-Kwan van harte gefeliciteerd!
Hieronder de groepsfoto’s van groep 1 en groep 2.


één reactie
Van harte gefeliciteerd met je behaalde graduatie (nieuwe kleur band)